HomeCumpagnia di a NotteCura è pulizia di i sonimi in l'acciaio inox

Cura è pulizia di i sonimi in l'acciaio inox

2022-11-07

L'azzaru inossidazione deve esse pulita regularmente per e cunsiderazioni estetiche è a priservà a resistenza di a corrosione. L'azzaru inox hè faciule per mantene pulite cù questi cunsiglii di pulizia semplice di pulizia.

Siccomu a maiò parte di i saponi è i detergenti cuntenenu cloru, cunsigliemu di lavà u lavatu in l'acciaio inox à ogni usu.

Primu, cumbattate un bellu trattamentu di ogni ghjornu cù una pulizia settimanale utilizendu un pulitore abrasivu suave. Aduprate questi pulitori cù acqua calda, una spugna, o una tela pulita per scrubà a superficia di u lavabo. Vale a pena nutà chì assicuratevi di scrub in a direzzione di a linea di lucidatura per chì i vostri sforzi si mischjanu cù a superficia di u lavabo.

Siccomu a maiò parte di i sapenziali sò cuntenenu cloroide, una volta a pulizia hè cumpletu, rinfresca a superficia immediatamente per prevene a corrosione. Rinsing in l'acqua calda pulita face l'acciaio inesciutu brillante è sterile. Tutte e preparazione per l'usu prossimu duverà evitari una brusgia d'acciaio di carbone di carbone o di Steel, cum'è particelle di ferru lasciati daretu pò causà rust è corrosione.

Infine, hè cunsigliatu di sguassà a superficie cun una asciugamania secca pulita, perpone, l'acqua ùn evaporava micca è di lascià e stazioni d'acqua. Quandu sguassate e superfici, evitate di utilizà rags oliu o tessuti oleosi. Asciuttu regularmente a vostra lavorazione regularmente per impedisce l'acqua è a ruggine di a superficia.

Precedente: Cumu si sguassate di un doccia sguassà l'odore

Next: Cumu puliti è cura di i tavuli di taglio di legnu

HomeCumpagnia di a NotteCura è pulizia di i sonimi in l'acciaio inox

Home

Product

Nantu à noi

Inquiry

Vi cuntatteremu micca immunque

Cumplete più infurmazioni per chì si pò cuntattà cun voi più veloce

A dichjarazione di privacy: A vostra privacy hè assai impurtante per noi. A nostra cumpagnia prumette micca di divulgà a vostra infurmazione persunale à qualsiasi expana cù i vostri permessi espliciti.

Mandà